Houm pejdž

01.06.2011., srijeda

Ivančica

Jedno sunčano zimsko prijepodne bila sam sa svojom prijateljicom Deom, friškom pletiljom i ekstremno talentiranom ženom, u Unitasovom tvorničkom dućanu. Napravile smo im zbilja impresivan promet, a pozamašnu količinu kupljenoga konca i vune nismo baš odmah pokazale svojim muževima. Nekako imam dojam da oni ne bi shvatili vrijednost i opravdanost te naše kupnje :D
Među divnim stvarima koje sam si ja pribavila bile su i dvije vreće ovog meni predivnoga pamučnoga konca - predivnoga i po boji i po opipu. Taman nekako u to vrijeme našla sam jedan zanimljiv uzorak u staroj knjizi s mustrama - toliko staroj da nema ni naslovnice, a koju je našla moja susjeda u svojem poplavljenom podrumu. Ja sam ga malo prepravila, započela sam ovu majicu prije četiri mjeseca i do danas nisam uopće plela, tako da će mi trebati neko vrijeme da se prisjetim kako sam to ja modificirala bod iz knjige. Doduše, koristila sam ga samo iznad pasice, ali opet trebat će mi i za ostale dijelove :D

Bod se tamo zove "Ivančica", a plete se ovako:

Broj očica djeljiv sa četiri više tri očice.
1. red: crvenom niti krivo
2. red: crvenom niti * jedna zvjezdica (tri očice zajedno pravo, zatim, bez skidanja, jedna se očica nametne i sve ispletu zajedno pravo), jedna očica pravo. Ponavlja se od * i završi zvjezdicom.
3. red: plavom niti krivo
4. red: plavom niti - dvije očice pravo, * zvjezdica, jedna očica pravo. Ponavlja se od * i završi s dvije očice pravo.
5. red: kao prvi


- 10:41 - Komentari (2) - Link na ovaj članak