Houm pejdž

04.10.2010., ponedjeljak

Prvi tečaj pletenja za početnike

U subotu je održan taj dugo očekivani prvi tečaj pletenja za početnike. Interes za tečaj me nije iznenadio jer mi otkako pišem ovaj blog (evo baš sam u subotu navršila punih pet godina i mjesec dana blogopletačkog staža) svako malo u Inbox stigne neki mail u kojem me ljudi pitaju hoće li biti kakvog tečaja pletenja. I eto, dogodilo se i to - održali smo svoj prvijenac.
Vrijeme je proletjelo poput vihora, kao što se to uvijek događa u dobrom društvu, a naše su polaznice kući otišle sa svojim prvim ispletenim radovima i obećanjem da će nastaviti marljivo vježbati te napraviti domaću zadaću :)
Moja draga Lorna poslikala je veći dio naše kreativne radionice, pa s vama radosno dijelim neke kadrove:


Priprema


Pozor


Sad!


Mi pletemo, lalalala


Kome pravo, kome krivo


Veselo i koncentrirano


I odlično nam ide!

Žao mi je što nismo uspjele poslikati i Lornu, no eto ona je zapravo na svakoj ovoj slici, samo što ju ne vidite jer je s druge strane kamere :D
- 12:13 - Komentari (8) - Link na ovaj članak