Houm pejdž

15.06.2008., nedjelja

Sretan ti rođendan, brate

Danas bi navršio 41. Da si poživio. Da te nije zaustavilo u koraku i snu (zašto mi pada na pamet Balaševićeva Slovenska?)







Nošen dahom sna doleteo je crni golub na moj dlan
zašto ko da zna al' to sam jutro dočekao umoran
ko da sam i ja leteo s njim krilima teškim olovnim
i video svet sakriven iza zlatnih oblaka

Ako umrem mlad posadi mi na grobu samo ružmarin
ne dozvoli tad da naprave od toga tužni treći čin
nek mi ne drže govore nek drugom pletu lovore
ako umrem mlad zaustavljen u koraku i snu

O zagrli me sad jako, najjače što znaš
i nemoj crnoj ptici da me daš
ma ne, ne brini proći će za tren
ja sam samo malo lud i zaljubljen

U mojim venama hladni sever caruje
i ja ponekad ne znam šta mu je
što luduje, od sreće tugu tka
moja prosta duša slovenska

Uplaši me sjaj milion sveća kad se nebom popali
gde je tome kraj, za kog su tako dubok zdenac kopali
zašto se sve to dešava, da l' čovek ista rešava
il' smo samo tu zbog ravnoteže medju zvezdama


Znaš da svaku večer molim za naše duše, znaš da svaku večer molim Boga da te nije toliko boljelo i da nisi bio onako usamljen kao što se bojim da si bio dok su željezni kotači u onoj hladnoj nesretnoj zimskoj noći mrvili tvoje kosti i tvoje meso kao što odonda u snovima svaku noć mrve moje kosti i moje meso.
Znam da te noćne more neće prestati sve dok ne dođem tamo gdje si ti sada.
Pozdravi mi mamu.
Patetična sam, znam.
Najteže je nama koji ostajemo.
- 22:30 - Komentari (8) - Link na ovaj članak