Houm pejdž

19.10.2006., četvrtak

Spiralni šal

Kad sam na Sandrinom blogu ugledala ovaj šal, morala sam ju žicati upute:
Zbilja je štosan, em zato što me podsjeća na makarone koje obožavam, em zato što je neobičan, em zato što ga je Sandra tako majstorski isplela i poslužila na tanjuru, mljac!
Evo dokle sam ja dospjela:


Upute

Naniži 22 očice. Početni red: 1. očicu prebaci na desnu iglu, štrikaj pravo 10 očica (o.), krivo 11o.
1.red: Prebaci 1.o., pravo 8o., umotaj i okreni (u&o), krivo do kraja reda
2.red: Prebaci 1.o., pravo 6o., u&o, krivo do kraja reda
3.red: Prebaci 1.o., pravo 4o., u&o, krivo do kraja reda
4.red: Prebaci 1.o., pravo 4o., (pleti skupa umotanu o., pravo) 3 puta, krivo do kraja.

Ova 4 reda se ponavljaju do iznemoglosti, nedostatka vune ili jednostavno što prestaje biti zanimljivo.

Neka objašnjenja:
Umotaj i okreni: očicu koja slijedi prebaci na desnu iglu, nit pletiva prebaci sprijeda (do tada je bila otraga - nikako preko igle), vrati prebačenu očicu na lijevu iglu, nit pletenja prebaci otraga, okreni cjelokupni rad - dakle, ispuštena očica je umotana s niti pletenja.

Pleti skupa umotanu očicu: očicu koja je bila umotana (i neštrikana) preštrikaj pravo, nit koja ju je umotala (ili omotala) podigni lijevom iglom, prebaci preštirkanu očicu na lijevu iglu također. Umotani dio prebaci preko očice koju si preštikala pravo!

- 09:02 - Komentari (15) - Link na ovaj članak