Houm pejdž

16.10.2006., ponedjeljak

Kakva je situacija

Dragi moji blogeri, hvala vam svima od srca za riječi utjehe i podrške! Otkako sam se posljednji put prijavila u blogeditor i priopćila vam lošu vijest, nisam se približila tipkovnici do sad.
U petak smo u Dubravi na hitnoj sjedile od podne do iza 17 sati. Najprije je bio ručak, pa se pokvario rendgen, pa su bili majstori, pa je bilo hitnijih slučajeva... Uglavnom, iza 17 sati doktor nas je pozvao, mene odveo u stranu i rekao mi da je to vjerojatno posljedica njene osnovne bolesti (karcinom), a te sam se faze najviše bojala i nadala sam se da neće nastupiti. Rekli su da oni tu sad ne mogu ništa nego joj pro forme staviti 'osmicu' i poslati je doma. Osim ključne kosti puklo je i rebro. Vjerojatno od kašljanja. Od tada pa do jutros ležala je bojeći se pomaknuti em zato što ju bole prijelomi, em zato što se boji da joj još nešto ne pukne.
Jutros sam je odvela k onkologu, gdje ju je preuzeo moj brat, a ja sam otišla na posao i sad čekam da mi jave što kaže onkolog. Nadam se da će je barem par dana ostaviti u bolnici dok malo ne dođe k sebi ili dok joj bar to malo ne zaraste.
***
Onaj tekst o raku dojke neki dan nisam stavila slučajno. Da je moja mama prije četiri godine samo mjesec dana ranije bila išla na mamografiju, ovo se sada vjerojatno ne bi događalo.

- 09:14 - Komentari (11) - Link na ovaj članak